Drukuj

Bliżej rynku pracy

Użytkownik. Opublikowano w Projekty

Bliżej rynku pracy 

Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF

Szkoły na Bemowie biorące udział w projekcie „Bliżej rynku pracy”:

Szkoła Podstawowa nr 362 przy ul. Czumy 8, 

Szkoła Podstawowa nr 363 przy ul. Rozłogi 10 

 Szkoła Podstawowa nr 364 przy ul. Andriollego 1 

Termin realizacji Projektu: 1 września 2017 r. – 30 czerwca 2019 r. 

              Realizatorzy projektu:

  • Beneficjent – Miasto Stołeczne Warszawa/Biuro Edukacji
  • Partnerzy projektu – Uniwersytet Warszawski, Gmina Grodzisk Mazowiecki, Gmina Łomianki, Gmina Miasto Marki, Gmina Milanówek, Gmina Otwock, Gmina Nadarzyn, Gmina Miasto Pruszków, Miasto Ząbki, Miasto Zielonka

        

 Cel główny projektu:

Podniesienie wśród min. 90% uczniów szkół z terenu ZIT WOF biorących udział w projekcie  kompetencji kluczowych w zakresie budowania ścieżki kariery edukacyjno-zawodowej i poruszania się po rynku pracy, a poprzez to zwiększenie ich zdolności do zatrudnienia dzięki realizacji działań w obszarze rozwoju i poprawy jakości doradztwa edukacyjno-zawodowego prowadzonego w 71  szkołach objętych wsparciem w projekcie do 30 VI 2019r. 

W ramach PIK1/PIK2 prowadzone będą zajęcia z DEZ, którymi bezpośrednio objęci zostaną uczniowie szkół uczestniczących w Projekcie, w tym:

     1)       diagnoza potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,

     2)       testy kompetencyjne określające indywidualne predyspozycje zawodowe uczniów;

     3)       pogłębione diagnozy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi z przekazaniem  informacji rodzicom,

     4)       warsztaty „Bliżej rynku pracy”, których celem jest wspieranie uczniów w rozwijaniu umiejętności planowania ścieżki edukacyjno-zawodowej z uwzględnieniem własnego potencjału oraz sytuacji na rynku pracy;

    5)       spotkania informacyjne z uczniami i ich rodzicami, nauczycielami dotyczące tematyki planowania drogi edukacyjno-zawodowej uczniów,

    6)       rozpoznania lokalnego rynku pracy, oferty szkół ponadgimnazjalnych;

    7)       debaty uczniowskie „Bliżej rynku pracy” z udziałem przedstawicieli rynku pracy, edukacji, otoczenia społeczno-gospodarczego szkół i in.;

    8)       spotkania, prelekcje, pogadanki z przedstawicielami różnych zawodów, szkół wyższych, Urzędu Pracy, OHP  i in.;

    9)       indywidualna praca doradcza z uczniem (m.in. konsultacje doradcze, opracowanie Indywidualnego Planu Działania) [tylko w PIK1],

  10)    gromadzenie, aktualizacja i udostępnianie informacji edukacyjno-zawodowej [tylko w PIK1],

  11)    organizacja targów edukacyjno-zawodowych [tylko w PIK1].

 

plakat1

 

https://www.bemowo.waw.pl/aktualnosc/projekt-blizej-rynku-pracy/ 

Regulamin projektu (pobierz)

Drukuj

PW Junior

Użytkownik. Opublikowano w Projekty

Politechnika Warszawska uruchomiła dla gimnazjalistów oraz uczniów szkół ponadgimnazjalnych politechnikę w wersji dla młodzieży, czyli PW Junior. Szczegółowe informacje dotyczące projektu można znaleźć na stronie internetowej:  http://pwjunior.edu.pl/

Zachęcamy do udziału w projekcie!

Drukuj

Forum Angielskich Kół Teatralnych FAKT

Użytkownik. Opublikowano w Projekty

kolo teatralne 2017

Szanowni Państwo,

Nauczyciele języka angielskiego

zapraszamy do udziału

w XVII edycji Forum Angielskich Kół Teatralnych

FAKT 2020

w Szkole Podstawowej nr 364 im. Konstancji Markiewicz

przy ul. Andriollego 1 w Warszawie

FAKT jest festiwalem małych form teatralnych dla uczniów naszej szkoły, którzy chcą zaprezentować swoje umiejętności językowe w formie krótkich (5-10 minut) skeczy, scenek i piosenek w języku angielskim. Jedenasta edycja FAKT-u jest festiwalem multimedialnym, zapraszamy więc również do zgłaszania krótkich filmów, które mogą mieć formę zapisu przedstawień lub pracy nad nimi.

FAKT jest konkursem, którego celem jest zachęcenie uczniów do zaprezentowania swoich umiejętności językowych w atmosferze wspólnej zabawy. Najciekawsze przedstawienia i filmy zostaną nagrodzone, wszyscy uczestnicy otrzymają dyplomy, zaś nauczyciele podziękowania za przygotowanie przedstawień.

Celem zachęcenia do udziału w FAKT 2020 przygotowaliśmy zaproszenie-prezentację, którą znajdziecie Państwo w Internecie pod poniższym adresem: http://prezi.com/p2wxbu_u1rgm/zaproszenie-na-forum-angielskich-ko-teatralnych-fakt-2013/

Zgłoszenia grup przyjmujemy do (data zostanie podany w późniejszym terminie) pod adresem:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

w imieniu organizatorów

koordynatorki FAKT:

Krystyna Szymkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aleksandra Puzyńska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

                      

XVI Forum Angielskich Kół Teatralnych FAKT 2020

CELE:

  1. podnoszenie efektywności nauczania języka angielskiego poprzez angażowanie uczniów w działania artystyczne;
  2. pobudzanie aktywności i kreatywności uczniów;
  3. promowanie kreatywnego stosowania nowoczesnych technologii informacyjnych;
  4. integrowanie społeczności szkolnej;
  5. promowanie szkoły w środowisku lokalnym;
  6. zacieśnianie współpracy między szkołami w Warszawie;
  7. wymiana doświadczeń między nauczycielami.

REGULAMIN:

  1. W przeglądzie biorą udział uczniowie naszej szkoły.
  2. Długość przedstawienia nie powinna przekraczać 10 minut.
  3. Do przeglądu dopuszcza się wszelkie formy teatralne i estradowe w języku angielskim, a także krótkie filmy i klipy, które mogą mieć formę integralnego przedstawienia lub być zapisem prac nad przedstawieniem i jego reklamą.
  4. Aktorzy zobowiązani są do pamięciowego opanowania ról.
  5. Wszelkie wymagania dotyczące spraw technicznych (nagłośnienie, sprzęt grający) zgłasza się organizatorom z dwutygodniowym wyprzedzeniem.
  6. Najpóźniej dwa tygodnie przed przeglądem należy przesłać koordynatorowi  program planowanego występu, nazwiska wykonawców, tytuł i czas trwania występu.
  7. Wszyscy uczestnicy otrzymują dyplomy za udział w FAKT 2020.
  8. Przyznaje się nagrody w następujących kategoriach: przedstawienie, skecz, piosenka oraz film lub klip.
  9. Przedstawienia ocenia jury w składzie: nauczyciele zaproszonych szkół, przedstawiciele wydawnictwa Macmillan oraz przedstawiciel Rady Rodziców naszego gimnazjum.

   

Drukuj

Jouez avec nous - Bawcie się z nami

Użytkownik. Opublikowano w Projekty

Projekt dwujęzyczny polsko - francuski,  który powstał z myślą o dzieciach i dla dzieci, zarówno uczniów naszej szkoły jak i przedszkolaków. To one mają się tu świetnie bawić, używać wyobraźni i rozwijać, a przy okazji przyswajać sobie język francuski.  Projekt zakłada wykorzystanie techniki LdL, czyli uczenia się poprzez nauczanie - to metoda prowadzenia lekcji, w której rolę nauczyciela przejmują właśnie uczniowie. Projekt jest dofinansowany z funduszu Rady Rodziców naszej szkoły.

Proponowane zajęcia mają głównie na celu rozszerzenie oferty programowej nauki języków obcych, w tym języka francuskiego w środowisku lokalnym.
Głównym założeniem projektu jest aktywizacja uczniów klas dwujęzycznych do działań na rzecz środowiska lokalnego. Uczniowie klas dwujęzycznych, pod opieką pani Magdaleny Mrozowskiej i pani Karoliny Widyńskiej, prowadzą zajęcia z przedszkolakami w formie gier i zabaw językowych. Poprzez aktywną zabawę, połączoną z dużą ilością ruchu, atrakcyjne gry, piosenki, rymowanki i historyjki, nasi uczniowie wprowadzają dzieci w wieku przedszkolnym w świat nauki języka francuskiego. Uczniowiei prowadzący zajęcia rozwijają swoje zainteresowania i talenty poprzez przygotowanie i przeprowadzenie zajęć oraz wykonywanie pomocy dydaktycznych dla przedszkolaków.

Cele projektu:
- rozwój uzdolnień artystycznych i kompetencji językowych uczniów,
- zwiększenie motywacji uczniów do nauki francuskiego,
- zwiększenie zainteresowania nauką języka francuskiego w środowisku lokalnym,
- nawiązanie ściślejszej współpracy pomiędzy sąsiadującymi placówkami,
- doskonalenie umiejętności pracy w zespole i poczucie odpowiedzialności za realizację wspólnego celu.